یک تنها...

یک نفر در قلب من هست...

که خیلی شبیه تو است...

صورتش مانند تو قرص ماه را تداعی می کند...

شبیه تو راه می رود...آنقدر که گاهی فکر میکنم با پاهای تو راه میرود!

صدایش مثل وقتهایی که تو آواز می خوانی...دلنشین است...

وقتی که میخندد مثل تو،گونه هایش چال می افتد...

و مثل تو همیشه موهایش پریشان و بهم ریخته است!...

دستان مهربانی هم دارد...

اگر او را این اطراف دیدی...

سلام مرا برسان و بگو:

انتهای همین کوچه باغ...

یک نفر تا اول بهار امسال-و تمام بهارهای عمرش!-

در انتظار توست...

یک تنها که آغوشش...فقط برای تو تعبیه شده...

 

 



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت19:04---24 دی 1392
negin joon be khoda razi nistam enghad az man tarif koni...

shookhidam...kheili ghashang bood..100 afarin...
پاسخ: مرسی... ;)


آرزو
ساعت13:42---24 دی 1392
وااااااااااااااای! اووووووووووووه!چقد خوووووووشگل نوشتی!

خدا لعنتت کنه!
پاسخ: مرسی... :)))))))))))) ذوق مرگ شدم!


شاه توت
ساعت16:02---23 دی 1392
ممنون بگی بهتره...
پاسخ: ممنونم... :)


شاه توت
ساعت15:57---23 دی 1392
ببخشیدا..البته..
پاسخ: خو الان دقیقا چیو ببخشم؟!؟! مرسی که گفتی... :)


شاه توت
ساعت15:55---23 دی 1392
نمی دونم..ولی به نظرم تو رو جون به جونت کنن باز واسه خودشم انجام میدی...!!!
پاسخ: شاید...راستش منم نمی دونم! :| اگه اینجوری باشه...بنظرم خوب نیس!


شاه توت
ساعت15:49---23 دی 1392
وقتی میبینم اذیت می شم و تقصیر خودم هم نیست..حداقل من کمتر مقصرم..وقتی می بینم اینطوری هست..دیگه ول می کنم..یعنی اگه 1 زمانی فرصتی برای کمک پیش بیاد یا احترامی باشه دیگه به خاطر خود شخص نیست...
پاسخ: راستش بنظرم این خیلی خوبه...ینی من اینجوری نیستم؟...


ali
ساعت20:13---22 دی 1392
واقعا زیبا بود ..مرسی

آهنگ وبتم حرف نداره...
پاسخ: مرسی... :)


ملیکا
ساعت12:11---22 دی 1392
خوب خوب.. :ایکس
پاسخ: مرسی... :)))


صدف
ساعت22:29---20 دی 1392
برا منم خرابه!

نگین من پیداشدم میشه ازش بپرسی کدوم کوچه باغو میگه؟؟؟؟
پاسخ: چی برا تو هم خرابه؟!؟!


Shinely
ساعت17:39---20 دی 1392
نگین جون وبت دوست داشتنیه

موفق باشی
پاسخ: لطف دارین... :)


کیانا
ساعت15:34---20 دی 1392
خیلی قشنگ بود .بیشتر ازمحتوا باکلمات وریتم نوشته خیلی حال کردم مرسی عزیزم...
پاسخ: مرسی دوستم... :)


roshanak
ساعت15:21---20 دی 1392
باز عکست خرابه واسه من!
پاسخ: ای بابا! حیف! عکس خیلی خوشگلیه...
پاسخ: درست شد؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : جمعه 20 دی 1392 | 12:33 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.